راهکارهای برای کمک به افراد اتیسم برای پیداکردن شغل مناسب

در اینجا چندین مورد وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد گزینه شغلی برای فرزند خود در نظر بگیرید. فرزند شما چند ساعت در هفته می تواند کار نماید اگر فرزند شما کمتر از سی ساعت در هفته کار می کند یک کار پاره وقت برای فرزندتان پیشنهاد می شود و اگر […]

در اینجا چندین مورد وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد گزینه شغلی برای فرزند خود در نظر بگیرید.

فرزند شما چند ساعت در هفته می تواند کار نماید اگر فرزند شما کمتر از سی ساعت در هفته کار می کند یک کار پاره وقت برای فرزندتان پیشنهاد می شود و اگر که بیش از این مقدار کار می کند یک شغل تمام وقت برای فرد اتیستیک مناسب می باشد.

آیا داشتن انعطاف در برنامه شغلی برای فرزند شما جالب است اگر پاسخ شما بلی می باشد شغل پاره وقت برای فرزند شما مناسب می باشد در غیر اینصورت شغل تمام وقت را به فرد اتیستیک پیشنهاد می کنیم.

آیا مزایای شغلی برای فرزند شما مطرح می باشد اگر پاسخ شما مثبت می باشد کار تمام وقت گزینه خیلی خوبی برای فرزند شما می باشد ودر غیر اینصورت کار پاره وقت به فرزند شما پیشنهاد می شود.

اگر فرزند شما مشغول چند کار می باشد برای فرزند خود برنامه بریزید مثلا از روز شنبه تا دوشنبه به یک کار بپردازید از دوشنبه تا چهار شنبه به یک کار دیگر بپردازید .

فرزند شما باید یک ایده در مورد حقوق خود داشته باشد این امر در روند مذاکره درباره حقوق بسیار مهم است ، این به این معنی نمی باشد که فرزند شما به دنبال حقوق بالا باشد این به این معنی است که فرزند شما بداند کار او از نظر حقوق و مزایا منسجم می باشد .

پیدا کردن موقعیت های شغلی که فرزند در آن شغل دارای مهارت می باشد بسیار مناسب تر از شغلی است که از لحاظ درآمد دارای درجه بالاتری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *