نکاتی که والدین مجرد اتیسم باید ان را بدانند

[ هنگامی که ازدواج شما به پایان می رسد عواطف مختلفی در شما ایجاد می شود احساس گناه ، احساس خشم ، احساس افسردگی ، شما تصمیمی گرفته اید که این تصمیم می تواند بر شما و کودک شما تاثیراتی داشته باشد در اینجا والد عزیز به عنوان یک والد مجرد یک شروع جدید داشته […]

[

هنگامی که ازدواج شما به پایان می رسد عواطف مختلفی در شما ایجاد می شود احساس گناه ، احساس خشم ، احساس افسردگی ، شما تصمیمی گرفته اید که این تصمیم می تواند بر شما و کودک شما تاثیراتی داشته باشد در اینجا والد عزیز به عنوان یک والد مجرد یک شروع جدید داشته باشید ، به جلو حرکت کنید ، دیدگاه خوشبینانه ای داشته باشید.

به خودتان برسید

به پیاده روی بروید ، خواب خوبی داشته باشید و مهم تر این نکته که به نیاز های خودتان علاوه بر نیاز های فرزندتان توجه داشته باشید این کارها از شما والد بهتری می سازد .

قوانین جدیدی را برای خود ایجاد نمایید

کمتر ساعت را کوک نمایید ، کمتر خانه را تمیز کنید ، مهم نیست آنقدر کار کنید برای در آمد بالاتر ، و تلاش نکنید که والدی از هر جهت کامل باشید ، بسیاری از این کارها باعث می شود تنها فشار روانی زیادی متحمل بشوید.

درخواست کمک نمایید

کارهای خانه و بیرون از خانه بسیار زیاد است و همه این کارها را نمی توانید به تنهایی انجام دهید بنابر این از درخواست کمک ترسی نداشته باشید پدر بزرگ ، مادر بزرگ و دایی یا عموی کودک افرادی هستند که می توانند به شما کمک بسیاری نمایند.

اختصاص یک روز برای تفریح

یک روز را با کودک تان سپری نمایید یک روز در هفته را برنامه ریزی نمایید تا با کودکتان به رستوران بروید ، پیشنهاد می کنم هفته آینده را جهت رفتن به یک کتابفروشی و خرید یک کتاب مورد علاقه برنامه ریزی نمایید .

فهرستی از نیاز های خود را لیست نمایید و آنها را بودجه بندی نمایید.

کودک شما ممکن است نیاز به آموزش های مختلفی داشته باشد مثلا نیاز به کار درمان داشته باشد ، نیاز به بازی درمان داشته باشد ، نیاز به موسیقی درمان داشته باشد و چیز های دیگر شما می توانید یک لیست را آماده نمایید و بر اساس اولویت ها اقدام به بردن کودک برای آموزش کنید .

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *